Stimate Client,
Ori de cate ori apare o neconformitate in derularea parteneriatului nostru, te rugam sa ne semnalezi acest aspect, in cel mai scurt timp posibil, de la identificarea acesteia.
Te asiguram ca vom depune toate eforturile pentru a o corecta si, cu cat informatiile furnizate de tine vor fi mai exacte, cu atat timpii de solutionare se vor micsora corespunzator.
Iata mai jos cateva informatii utile despre modul de inregistrare si solutionare a sesizarilor1:
1Conform Procedurii - cadru privind obligatia furnizorilor de energie electrica si gaze naturale de solutionare a plangerilor clientilor finali aprobata prin Ordinul 16/18.03.2015.
Denumire Centre Contact | Mod adresare | Detalii adresa | Program de lucru |
---|---|---|---|
Centru de Relatii Clienti Alexandria | Direct la ghiseu | Alexandria, str. Dunarii, nr. 145 | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Bailesti | Direct la ghiseu | Bailesti , str. Victoriei, nr. 98 | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Campulung | Direct la ghiseu | Campulung, str. Nicolae Iorga, bl. 3, sc. A, ap. 3, jud. Arges | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Caracal | Direct la ghiseu | Caracal, str. Piata Victoriei, bl. 1ABC, parter | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Craiova | Direct la ghiseu | Craiova, str. Calea Severinului, nr. 97 | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Dragasani | Direct la ghiseu | Dragasani, str. Gherea, nr. 414, bl. T3, sc. E, parter | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Drobeta-Turnu Severin | Direct la ghiseu | Drobeta-Turnu Severin, b-dul Revolutiei, Nr. 19 | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Pitesti | Direct la ghiseu | Pitesti, str. Darzu, nr. 1A | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Ramnicu Valcea | Direct la ghiseu | Ramnicu Valcea, str. Stirbei Voda, nr. 7 | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Rosiori de Vede | Direct la ghiseu | Rosiori de Vede, str. Oituz, nr. 11 | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Slatina | Direct la ghiseu | Slatina, str. Primaverii, nr. 18B | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Targu Jiu | Direct la ghiseu | Targu Jiu, str. G-ral Gh. Magheru, bl. 6, parter | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Timisoara | Direct la ghiseu | Timisoara, str. 16 Decembrie 1989, nr. 8, ap. 2/ A2 | de Luni pana Vineri intre orele 09:00 - 17:00 |
Centru de Relatii Clienti Videle | Direct la ghiseu | Videle, str. Aleea FRE, nr. 1, cam. P03 | de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Corabia | Direct la ghiseu | Corabia, str. Bibescu Voda, nr. 21, jud. Olt |
Din 20 octombrie 2021 este închis temporar. Miercuri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Curtea de Arges | Direct la ghiseu | Curtea de Arges, str. 1 Decembrie 1918, nr. 2B, jud. Arges |
de Miercuri pana Vineri 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Bechet
|
Direct la ghiseu | Bechet, str. Tudor Arghezi, nr. 17, jud. Dolj |
Din 20 octombrie 2021 este închis temporar. Miercuri 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centru de Relatii Clienti Vanju Mare | Direct la ghiseu | Vanju Mare, str. Doctor Victor Gomoiu, nr. 9, jud. Mehedinti |
Din 20 octombrie 2021 este închis temporar. Vineri 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centrul de Relatii cu Clientii Calimanesti |
Direct la ghiseu |
Calimanesti, Calea lui Traian, nr. 670, jud. Valcea |
Din 20 octombrie 2021 este închis temporar. Marti, ora 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centrul de Relatii cu Clientii Horezu |
Direct la ghiseu |
Horezu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 19, jud. Valcea |
Din 20 octombrie 2021 este închis temporar. Miercuri, ora 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centrul de Relatii cu Clientii Filiasi |
Direct la ghiseu |
Filiasi, bld. Racoteanu, nr. 145, bl. UMPS, parter, jud. Dolj |
Din 20 octombrie 2021 este închis temporar. Vineri, ora 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centrul de Relatii cu Clientii Orsova | Direct la ghiseu | Orsova, strada Crizantemelor, Nr.2 B, jud. Mehedinti |
Din 20 octombrie 2021 este închis temporar. Joi, ora 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centrul de Relatii cu Clientii Baia de Arama | Direct la ghiseu | Baia de Arama, strada Tudor Vladimirescu, nr. 8, jud. Mehedinti |
Din 20 octombrie 2021 este închis temporar. Marti, ora 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centrul de Relatii cu Clientii Iasi | Direct la ghiseu | Iasi, str. Bacinshi, nr. 6, jud. Iasi | de Luni pana Vineri, ora 09:00 - 17:00 (12:30-13:00 pauza de pranz) |
Centrul de Relatii cu Clientii Resita | Direct la ghiseu | Resita, str. Primaverii, NR. 4 B, CHE Grebla, jud. Caras - Severin |
Din 20 octombrie 2021 este închis temporar. Joi, 09:00 - 10:00 |
Back Office | formular online, click aici | de Luni pana Vineri intre orele 08:00 - 16:00 | |
Fax | 0372524832 / 0372524834 | ||
Posta | Targu-Jiu, str. Depozitelor, nr. 2, jud. Gorj, cod postal 210238 | ||
Site CEZ |
formular online, click aici |
Non-stop | |
Call Center | Telefonic | 0251 929 | luni-vineri intre orele 08:00 - 20:00 pentru informatii comerciale, non-stop pentru preluare deranjamente |
Important! Solicitarea/ Sesizarea ta trebuie sa contina datele de identificare si de contact.
Pentru a consulta procedura interna a furnizorului privind solutionarea plangerilor de la clientii finali click aici.
Categorie plangere | Descriere tip plangere | Termen raspuns |
---|---|---|
Contractarea energiei | Intarziere incheiere contractare/ Nerespectare termene clauze contractuale | 15 zl* |
Facturarea contravalorii energiei furnizate | Neprimire factura***/ Neemitere factura/ | 2 zl* |
Mod facturare*****/ Sold sau penalitati | 5 zc* | |
Neprimire preaviz | 15 zl* | |
Ofertarea de preturi si tarife | Oferta de preturi si tarife | 15 zl* |
Continuitatea in alimentarea cu energie electrica | Intreruperi in furnizarea energiei electrice**** | 15 zc*OR**/+2zl/FUI** |
Asigurarea calitatii energiei furnizate | Fluctuatii (variatii) temporare de tensiune**** | 10 zl*OR**/+2zl/FUI** |
Calitatea curbei de tensiune**** | 20 zc*/OR**+2zl/FUI** | |
Investigatie deteriorare receptoare****** | 3zl*/ FUI**+13zl*/OR** | |
Functionarea grupurilor de masurare | Precizie grup masura**** | 10 zl*OR**/+2zl/FUI** |
Schimbarea furnizorului | Plangere schimbare furnizor | 15 zl* |
Informarea clientilor finali in conformitate cu cerintele legislatiei in vigoare | Procedura de informare clienti | 15 zl* |
Alte plangeri | Alte plangeri privind serviciul de furnizare | 15 zl* |
Alte plangeri care nu privesc strict serviciul de furnizare | 30 zc* |
*ZL_ Zi lucratoare; ZC_ Zi calendaristica
**FUI_ Furnizor de ultima instanta; OR_ Operator de retea
***In cazul in care solicitarea s-a transmis prin e-mail, copia facturii se va transmite cel mai tarziu in ziua lucratoare imediat urmatoare zilei in care s-a primit solicitarea. In cazul in care solicitarea s-a transmis prin posta sau fax, copia facturii se va transmite in termen de 2 zile lucratoare
****Pentru plangerile referitoare la obligatiile operatorului de retea, termenul de comunicare catre client a raspunsului operatorului de retea este de 2 zile lucratoare de la primirea acestuia de catre furnizor, conform Standardului de performanta privind activitatea de furnizare a energiei electrice
*****Termenul de depunere a plangerilor privind facturarea energiei electrice este de 30 zile calendaristice de la emiterii facturii;
*****Termenul de depunere a plangerilor privind receptoarele deteriorate este de 10 zile lucratoare de la data aparitiei supratensiunii accidentale.
In cazul in care intampini probleme in solutionarea solicitarilor tale conform procedurilor in vigoare sau sunt anumite aspecte pe care doresti sa le semnalezi, te poti inscrie pentru AUDIENTE.
Inscrierea se poate face apeland Info Linia CEZ 0251 929 (sectiunea Informatii Comerciale) sau solicitand acest lucru operatorului din oricare dintre Centrele de Relatii cu Clientii.
Programul audientelor (etapa 1) este:
Functia/Locatia/Perioada | Numele si prenumele |
---|---|
Manager Zonal Gestiune Clienti ARGES Pitesti, Str. Darzu, Nr. 1A.Et.1 Luni si Joi, 14:00 - 16:00 |
Ramona GORAN |
Manager Zonal Gestiune Clienti DOLJ Craiova, str. Calea Severinului, nr. 97 Luni si Joi, 14:00 - 16:00 |
Dana Dinu |
Manager Zonal Gestiune Clienti GORJ Targu-Jiu, Strada Depozitelor, numarul 2 Luni si Joi, 14:00 - 16:00 |
Sorin SECLAMAN |
Manager Zonal Gestiune Clienti IASI Iasi, Strada Bacinschi, nr. 6 Vineri 09:00 - 10:00 |
Daniel AGRIGOROAIEI |
Manager Zonal Gestiune Clienti MEHEDINTI Dr. Tr. Severin, Bdul.Revolutiei, nr. 19 Luni si Joi, 14:00 - 16:00 |
Otilia BIRLIBESCU |
Manager Zonal Gestiune Clienti OLT Slatina, Str. Primaverii, Nr.18B Luni si Joi, 14:00 - 16:00 |
Georgeta ANGHEL |
Manager Zonal Gestiune Clienti TELEORMAN Alexandria, str. Dunarii, nr. 145 Luni si Joi, 14:00 - 16:00 |
Marius PETCU |
Manager Zonal Gestiune Clienti TIMIS Timisoara, str.16 Decembrie 1989, nr.8, ap.2/A2, jud. Timis, Luni, 09:00 - 10:00 |
Alina LISCA |
Manager Zonal Gestiune Clienti RESITA Resita, strada Primaverii, nr. 4 B, CHE Grebla |
Diana ONIGA |
Manager Zonal Gestiune Clienti VALCEA Ramnicu Valcea, Str. Stirbei Voda, Nr.7, Luni si Joi, 14:00 - 16:00 |
Simona CHERA |
Manager Regional Departament Gestiune Clienti Tg-Jiu, Str. Depozitelor, Nr. 2 Luni si Joi, 14:00 - 16:00 |
Vlad COLTEA |
Manager Regional Departament Vanzari Joi, 14:00 - 16:00 |
Ionut POENARU |
In cazul in care nu se reuseste solutionarea aspectelor semnalate in cadrul audientelor managerilor de proces (etapa 1), exista posibilitatea inscrierii prin intermediul acestora pentru audientele la care participa managementul superior, conform programului (etapa 2):
Functia/Locatia/Perioada | Numele si prenumele |
Functia/Locatia/Perioada | Numele si prenumele |
---|---|---|---|
Director Directie Servicii Clienti Tg-Jiu, Str. Depozitelor, nr. 2 |
Dan SERBAN |
Director Executiv CEZ Craiova, Str. Calea Severinului, Nr. 97 |
Cornelia SZABO |
Clientul final are urmatoarele drepturi:
AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI Electronic: prin intermediul rubricii Petitii de la pagina de internet http://www.anre.ro/ro/contact/depunerea-unei-petitii |
---|
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR TEL INFO-CONSUMATOR 021 9551 - linie telefonica cu tarif normal www.anpc.gov.ro |
---|
In cazul disputelor aparute in derularea contractului, daca partile nu ajung la o intelegere, acestea se pot adresa Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) in vederea declansarii procesului de solutionare la nivelul acesteia, (conform prevederilor Regulamentului, aprobat in acest sens prin Ordinul Presedintelului ANRE nr.61/2013).
Litigiile care nu pot fi rezolvate pe cale amiabila sau prin intermediul comisiei de solutionare a disputelor la nivelul ANRE, vor fi supuse spre solutionare instantei judecatoresti competente. Etapele intermediare de solutionare a litigiilor nu sunt obligatorii, partile se pot adresa direct instantei de judecata competente.