Energia vine de la fiecare dintre noi

Inregistrarea investigarea solutionarea solicitarilor

Stimate Client,

Ori de cate ori apare o neconformitate in derularea parteneriatului nostru, te rugam sa ne semnalezi acest aspect, in cel mai scurt timp posibil, de la identificarea acesteia.

Te asiguram ca vom depune toate eforturile pentru a o corecta si, cu cat informatiile furnizate de tine vor fi mai exacte, cu atat timpii de solutionare se vor micsora corespunzator.

Iata mai jos cateva informatii utile despre modul de inregistrare si solutionare a sesizarilor1:

1Conform Procedurii - cadru privind obligatia furnizorilor de energie electrica si gaze naturale de solutionare a plangerilor clientilor finali aprobata prin Ordinul 16/18.03.2015.

Modalitati de transmitere a sesizarilor

Denumire Centre Contact Mod adresare Detalii adresa Program de lucru
Centru de Relatii Clienti Alexandria Direct la ghiseu Alexandria, str. Dunarii, nr. 145 de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Bailesti Direct la ghiseu Bailesti , str. Victoriei, nr. 98 de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Campulung Direct la ghiseu Campulung, str. Nicolae Iorga, bl. 3, sc. A, ap. 3, jud. Arges de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Caracal Direct la ghiseu Caracal, str. Piata Victoriei, bl. 1ABC, parter de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Craiova Direct la ghiseu Craiova, str. Calea Severinului, nr. 97 de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Dragasani Direct la ghiseu Dragasani, str. Gherea, nr. 414, bl. T3, sc. E, parter de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Drobeta-Turnu Severin Direct la ghiseu Drobeta-Turnu Severin, b-dul Revolutiei, Nr. 19 de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Pitesti Direct la ghiseu Pitesti, str. Darzu, nr. 1A de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Ramnicu Valcea Direct la ghiseu Ramnicu Valcea, str. Stirbei Voda, nr. 7 de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Rosiori de Vede Direct la ghiseu Rosiori de Vede, str. Oituz, nr. 11 de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Slatina Direct la ghiseu Slatina, str. Primaverii, nr. 18B de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Targu Jiu Direct la ghiseu Targu Jiu, str. G-ral Gh. Magheru, bl. 6, parter de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Timisoara Direct la ghiseu Timisoara, str. 16 Decembrie 1989, nr. 8, ap. 2/ A2 de Luni pana Vineri intre orele 09:00 - 17:00
Centru de Relatii Clienti Videle Direct la ghiseu Videle, str. Aleea FRE, nr. 1, cam. P03 de Luni pana Vineri intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centru de Relatii Clienti Corabia Direct la ghiseu Corabia, str. Bibescu Voda, nr. 21, jud. Olt

Din 20 octombrie 2021 este închis temporar.

Miercuri

intre orele 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)

Centru de Relatii Clienti Curtea de Arges Direct la ghiseu Curtea de Arges, str. 1 Decembrie 1918, nr. 2B, jud. Arges

de Miercuri pana Vineri

08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)

Centru de Relatii Clienti Bechet

 

Direct la ghiseu Bechet, str. Tudor Arghezi, nr. 17, jud. Dolj

Din 20 octombrie 2021 este închis temporar.

Miercuri

08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz) 

Centru de Relatii Clienti Vanju Mare Direct la ghiseu Vanju Mare, str. Doctor Victor Gomoiu, nr. 9, jud. Mehedinti

Din 20 octombrie 2021 este închis temporar.

Vineri

08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)

Centrul de Relatii cu Clientii Calimanesti

Direct la ghiseu

Calimanesti, Calea lui Traian, nr. 670, jud. Valcea

Din 20 octombrie 2021 este închis temporar.

Marti, ora 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)

Centrul de Relatii cu Clientii Horezu

Direct la ghiseu

Horezu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 19, jud. Valcea

Din 20 octombrie 2021 este închis temporar.

Miercuri, ora 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)

Centrul de Relatii cu Clientii Filiasi

Direct la ghiseu

Filiasi, bld. Racoteanu, nr. 145, bl. UMPS, parter, jud. Dolj

Din 20 octombrie 2021 este închis temporar.

Vineri, ora 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)

Centrul de Relatii cu Clientii Orsova Direct la ghiseu Orsova, strada Crizantemelor, Nr.2 B, jud. Mehedinti

Din 20 octombrie 2021 este închis temporar.

Joi, ora 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)

Centrul de Relatii cu Clientii Baia de Arama Direct la ghiseu Baia de Arama, strada Tudor Vladimirescu, nr. 8, jud. Mehedinti

Din 20 octombrie 2021 este închis temporar.

Marti, ora 08:30 - 16:30 (12:30-13:00 pauza de pranz)

Centrul de Relatii cu Clientii Iasi Direct la ghiseu Iasi, str. Bacinshi, nr. 6, jud. Iasi  de Luni pana Vineri, ora 09:00 - 17:00 (12:30-13:00 pauza de pranz)
Centrul de Relatii cu Clientii Resita Direct la ghiseu Resita, str. Primaverii, NR. 4 B, CHE Grebla, jud. Caras - Severin

Din 20 octombrie 2021 este închis temporar.

Joi, 09:00 - 10:00

Back Office E-mail formular online, click aici de Luni pana Vineri intre orele 08:00 - 16:00
Fax 0372524832 / 0372524834
Posta Targu-Jiu, str. Depozitelor, nr. 2, jud. Gorj, cod postal 210238
Site CEZ

formular online, click aici

Non-stop
Call Center Telefonic 0251 929 luni-vineri intre orele 08:00 - 20:00 pentru informatii comerciale,
non-stop pentru preluare deranjamente

Important! Solicitarea/ Sesizarea ta trebuie sa contina datele de identificare si de contact.

Pentru a consulta procedura interna a furnizorului privind solutionarea plangerilor de la clientii finali click aici.

Afla mai multe despre Procedura-cadru elaborata de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) pentru solutionarea plangerilor clientilor finali.

Categorii de sesizari si termene de solutionare

Categorie plangere Descriere tip plangere Termen raspuns
Contractarea energiei Intarziere incheiere contractare/ Nerespectare termene clauze contractuale 15 zl*
 
Facturarea contravalorii energiei furnizate Neprimire factura***/ Neemitere factura/ 2 zl*
Mod facturare*****/ Sold sau penalitati 5 zc*
Neprimire preaviz 15 zl*
Ofertarea de preturi si tarife Oferta de preturi si tarife 15 zl*
Continuitatea in alimentarea cu energie electrica Intreruperi in furnizarea energiei electrice**** 15 zc*OR**/+2zl/FUI**
Asigurarea calitatii energiei furnizate Fluctuatii (variatii) temporare de tensiune**** 10 zl*OR**/+2zl/FUI**
Calitatea curbei de tensiune**** 20 zc*/OR**+2zl/FUI**
Investigatie deteriorare receptoare****** 3zl*/ FUI**+13zl*/OR**
Functionarea grupurilor de masurare Precizie grup masura**** 10 zl*OR**/+2zl/FUI**
Schimbarea furnizorului Plangere schimbare furnizor 15 zl*
Informarea clientilor finali in conformitate cu cerintele legislatiei in vigoare Procedura de informare clienti 15 zl*
Alte plangeri Alte plangeri privind serviciul de furnizare 15 zl*
Alte plangeri care nu privesc strict serviciul de furnizare 30 zc*

*ZL_ Zi lucratoare; ZC_ Zi calendaristica
**FUI_ Furnizor de ultima instanta; OR_ Operator de retea
***In cazul in care solicitarea s-a transmis prin e-mail, copia facturii se va transmite cel mai tarziu in ziua lucratoare imediat urmatoare zilei in care s-a primit solicitarea. In cazul in care solicitarea s-a transmis prin posta sau fax, copia facturii se va transmite in termen de 2 zile lucratoare
****Pentru plangerile referitoare la obligatiile operatorului de retea, termenul de comunicare catre client a raspunsului operatorului de retea este de 2 zile lucratoare de la primirea acestuia de catre furnizor, conform Standardului de performanta privind activitatea de furnizare a energiei electrice
*****Termenul de depunere a plangerilor privind facturarea energiei electrice este de 30 zile calendaristice de la emiterii facturii;

*****Termenul de depunere a plangerilor privind receptoarele deteriorate este de 10 zile lucratoare de la data aparitiei supratensiunii accidentale.


Modalitati de solutionare a divergentelor privind clauzele contractului de furnizare a energiei electrice

In cazul in care intampini probleme in solutionarea solicitarilor tale conform procedurilor in vigoare sau sunt anumite aspecte pe care doresti sa le semnalezi, te poti inscrie pentru AUDIENTE.

Inscrierea se poate face apeland Info Linia CEZ 0251 929 (sectiunea Informatii Comerciale) sau solicitand acest lucru operatorului din oricare dintre Centrele de Relatii cu Clientii.

Programul audientelor (etapa 1) este:

Functia/Locatia/Perioada Numele si
prenumele
Manager Zonal Gestiune Clienti ARGES
Pitesti, Str. Darzu, Nr. 1A.Et.1
Luni si Joi, 14:00 - 16:00
Ramona GORAN
Manager Zonal Gestiune Clienti DOLJ
Craiova, str. Calea Severinului, nr. 97
Luni si Joi, 14:00 - 16:00
Dana Dinu
Manager Zonal Gestiune Clienti GORJ
Targu-Jiu, Strada Depozitelor, numarul 2
Luni si Joi, 14:00 - 16:00
Sorin SECLAMAN
Manager Zonal Gestiune Clienti IASI
Iasi, Strada Bacinschi, nr. 6
Vineri 09:00 - 10:00
Daniel AGRIGOROAIEI
Manager Zonal Gestiune Clienti MEHEDINTI
Dr. Tr. Severin, Bdul.Revolutiei, nr. 19
Luni si Joi, 14:00 - 16:00
Otilia BIRLIBESCU
Manager Zonal Gestiune Clienti OLT
Slatina, Str. Primaverii, Nr.18B
Luni si Joi, 14:00 - 16:00
Georgeta ANGHEL
Manager Zonal Gestiune Clienti TELEORMAN
Alexandria, str. Dunarii, nr. 145
Luni si Joi, 14:00 - 16:00
Marius PETCU

Manager Zonal Gestiune Clienti TIMIS

Timisoara, str.16 Decembrie 1989, nr.8, ap.2/A2, jud. Timis, Luni, 09:00 - 10:00

Alina LISCA

Manager Zonal Gestiune Clienti RESITA

Resita, strada Primaverii, nr. 4 B, CHE Grebla

Diana ONIGA
Manager Zonal Gestiune Clienti VALCEA
Ramnicu Valcea, Str. Stirbei Voda, Nr.7,
Luni si Joi, 14:00 - 16:00
Simona CHERA
Manager Regional Departament Gestiune Clienti
Tg-Jiu, Str. Depozitelor, Nr. 2
Luni si Joi, 14:00 - 16:00

Vlad COLTEA

Manager Regional Departament Vanzari
Craiova, Str. Calea Severinului, Nr. 97,

Joi, 14:00 - 16:00

Ionut POENARU

In cazul in care nu se reuseste solutionarea aspectelor semnalate in cadrul audientelor managerilor de proces (etapa 1), exista posibilitatea inscrierii prin intermediul acestora pentru audientele la care participa managementul superior, conform programului (etapa 2):

Functia/Locatia/Perioada Numele si
prenumele
Functia/Locatia/Perioada Numele si
prenumele

Director Directie Servicii Clienti

Tg-Jiu, Str. Depozitelor, nr. 2
Marti, 14:00 - 16:00

Dan SERBAN

Director Executiv CEZ
Vanzare

Craiova, Str. Calea Severinului, Nr. 97
Marti, 14:00 - 16:00

Cornelia SZABO

Clientul final are urmatoarele drepturi:

  • dreptul de a apela la ANRE;
  • dreptul de a apela la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerilor;
  • dreptul de a se adresa instantelor judecatoresti competente.

AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI
Str. Constantin Nacu nr. 3, Bucuresti, Sector 2, Cod postal 020995, ROMANIA
Fax: 021-312.43.65.

Electronic: prin intermediul rubricii Petitii de la pagina de internet http://www.anre.ro/ro/contact/depunerea-unei-petitii
 

AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR
TEL INFO-CONSUMATOR
021 9551 - linie telefonica cu tarif normal
www.anpc.gov.ro

In cazul disputelor aparute in derularea contractului, daca partile nu ajung la o intelegere, acestea se pot adresa Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) in vederea declansarii procesului de solutionare la nivelul acesteia, (conform prevederilor Regulamentului, aprobat in acest sens prin Ordinul Presedintelului ANRE nr.61/2013).

Litigiile care nu pot fi rezolvate pe cale amiabila sau prin intermediul comisiei de solutionare a disputelor la nivelul ANRE, vor fi supuse spre solutionare instantei judecatoresti competente. Etapele intermediare de solutionare a litigiilor nu sunt obligatorii, partile se pot adresa direct instantei de judecata competente.