Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
„2017 a fost marcat de rezultatele reusitelor operationale cu momente de reflectie asupra activitatii din ultimii 12 ani a Grupului CEZ in Romania care s-a concentrat pe livrarea de servicii complete de energie si gaze naturale in conditii de eficienta a costurilor si sustenabilitate. Am pregatit elemente noi in relatia cu clientii nostri, care sa sustina imbunatatirea continua a dialogului cu acestia si astfel sa le oferim mai mult decat energie. Ne-am pastrat calitatea de parteneri de incredere pentru comunitatea locala, am dezvoltat oferte si servicii personalizate si am mentinut nivelul de investitii in toate domeniile operationale in care activam dar si implicarea noastra continua in proiecte de responsabilitate sociala”, a sumarizat Martin Zmelik – Country Manager si Presedinte al Directoratului CEZ Romania - principalele repere ale anului trecut.
Grupul CEZ in Romania a incheiat anul 2017 cu rezultate mai bune fata de 2016 la nivelul profitului net (valoare profit net 2017: 421 249 mii LEI), inregistrand o crestere de 651 097 mii LEI, crestere datorata activitatii de productie a energiei eoliene, optimizarii activitatilor si costurilor operationale si reevaluarilor imobilizarilor corporale si financiare. De asemenea, anul 2017 a insemnat pentru Grupul CEZ in Romania un profit raportat inainte de deducerea dobanzilor, impozitelor, deprecierii si amortizarii (EBITDA) de 362 701 mii LEI.
In 2017, turbinele din parcul eolian Fantanele - Cogealac au produs un total de 1.323 GWh, Grupul CEZ in Romania fiind cel mai mare producator privat de energie regenerabila din tara. Totodata, in luna decembrie 2017, parcul eolian CEZ a inregistrat cea mai mare productie de energie electrica de peste an, de 154 599 MWh.
Anul 2017 a debutat cu o schimbare pentru operatorul CEZ Distributie care si-a schimbat denumirea si identitate vizuala, devenind Distributie Oltenia.
Operatorul de distributie a continuat procesul de transformare intr-o companie digitalizata prin intermediul programului SMART Transformation, 2017 fiind al treilea an de implementare al programului, in care s-a obtinut primul rezultat notabil: reducerea pierderilor in retea cu 8,2 % fata de 2016. In paralel, activitatea de distributie a fost sustinuta de echipamente tehnologice de ultima generatie si investitiile de 178 340 mii LEI in CAPEX (din fonduri proprii) si 171 604 mii LEI reprezentand puneri in functiune.
Furnizorul de energie si gaze naturale din cadrul Grupului si-a pastrat in anul 2017 politica de partener de incredere pentru segmentele casnic si economic, lansand prima campanie nationala de promovare a produselor sale dar si oferte personalizate in functie de domeniul de activitate al agentilor economici.
CEZ Vanzare le-a adresat clientilor casnici o invitatie in culisele ofertelor inspirate de nevoile si asteptarile lor, facandu-le cunostinta cu mascotele Energix si Calorix, care personifica energia electrica si gazul natural. In segmentul industrial, CEZ Vanzare a venit cu oferte optimizate si solutii profesionale pentru agentii economici din diferite industrii.
Clientii Grupului CEZ in Romania au fost intampinati de transformarea completa a Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ, interesele acestora fiind punctul de plecare pentru delimitarea zonelor de activitate din centre, completate de outfit-urile profesionale create pentru angajati.
Grupul CEZ in Romania a obtinut in numeroase ocazii recunoastere nationala si internationala pentru proiectele sale de responsabilitate sociala si nu numai, fiindu-i decernate distinctii importante in cadrul unor gale prestigioase, atat din sectorul energetic cat si din industria de comunicare, media si advertising.
Amprenta Grupului CEZ in Romania asupra comunitatii locale a fost recunoscuta pentru prima data la nivel international, in luna mai a anului 2017, in cadrul SABRE Awards EMEA, unde campania CEZ Vanzare „Biblioteca de Energie” a castigat premiul pentru „Cea mai buna campanie din Balcani”.
Seria de aprecieri pentru implicarea si activitatea Grupului CEZ in Romania la nivel national, in 2017, include distinctii precum „Initiativa anului in energie” si „Programul de eficienta energetica al anului” – care celebreaza reusitele operatorului de distributie, premiul I pentru „Parteneriat Intersectorial” obtinut de proiectul de sprijinire al varstnicilor aflati in dificultate si altele.
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
11.07.2018